הורים בתחום הרכב, זה בשבילכם: הכירו את המערכת לחברות ליסינג והשכרה של תפנית

ליסינג, השכרת רכב רגילה, תנאים כאלה ואחרים – רכבים הם עולם מורכב וכך גם הדרכים השונות לרכישתם או לשכירתם. מעבר לסיכום על אופן שכירה או רכישה, עולה לאחר מכן צורך לעקוב אחר התקדמות הדברים – החזר התשלומים, מצבים של שיבושים בהחזר, סוף תקופת הליסינג ועוד. כמו כן, ישנם אתגרים של ניהול צי הרכבים עצמו, מאחר שהוא דורש השקעה לא מעטה, בתחזוקה, טיפולים תקופתיים ועוד. בעולם המודרני, כל זאת מבוצע באמצעות מחשב. משמע – באמצעות תוכנה מתאימה. אך איזו תוכנה תבחרו למטרה זו? הנה המלצה שכדאי לכם להכיר.

למי כדאי לפנות ומדוע?

בחירת תוכנה עבור העסק, איננה דבר של מה בכך. במיוחד אם זו תוכנה שתהיה מערכת מרכזית, שמטרתה לסייע בניהול הליבה העסקית שלכם. עבר חברת ליסינג והשכרת רכב, מערכת לניהול ליסינג והשכרת רכב היא בדיוק מערכת כזו. לכן, בחירתה צריכה להתבצע באופן מאוד מחושב ובנחת. באמצעות הטמעה של מערכת ניהול צי רכב (וכל שאר היכולות הדרושות) ממקור איכותי ואמין, תפתרו מגוון אתגרים וגם תבטיחו ייעול מרבי. מערכת כזו, צריכה להיות רחבה מספיק בכדי לכסות את כל היבטי הפעילות שלכם, וותיקה מספיק בכדי להיות בשלה וחפה מבאגים ועם ספק חזק מאחוריה. את כל זאת ועוד, מספקת תפנית של חברת מטריקס, שהיא חברת טכנולוגיה וותיקה ובולטת מאוד. בואו נראה כיצד.

כיצד תפנית מסייעת להחזיק צי רכבים

ראשית, סוכנות ליסינג והשכרת רכבים זקוקה לרכבים. אוסף רכבים אלה חייב להיות מנוהל ומתוחזק היטב, לפני שניתן להציע אותם ללקוחות. תפנית מאפשרת זאת, כולל מענה לסניפים נפרדים ככל שיש לכם. הדבר מתבטא למשל ב

  • ניהול לוגיסטיקה – ניהול כל הקשור בהזמנות רכבים וציוד עבורם.
  • ניהול מאגר רכבים – כולל רישום מידע חיוני, כגון מספר הקילומטרים שהרכב צבר, עבירות תנועה ואף מידע מיוחד כמו פרטי נסיעות שבוצעו בכביש 6.
  • ניהול התחזוקה – ניהול תוכנית הטיפולים שמבוצעת עבור כל רכב.

כיצד תפנית מסייעת בהצעתם ללקוחות

האינטראקציה מול הלקוחות היא נושא מיוחד בפני עצמו. סוכנות ליסינג והשכרת רכבים חייבת אמנם להתמחות ברכבים, אך גם בכך. תפנית תסייע מבחינה זו, עם

  • CRM – מודול ניהול קשרי לקוחות או Customer Relationship Management. כאן ירוכזו פרטי כל הלקוחות שלכם באופן מסודר, עדכני ומדויק. בלי כפילויות של מידע מסוג זה, בין מערכות מידע שונות בהן העסק משתמש.
  • ניהול ההשכרה – סיוע בניהול הזמנות והסכמים מול הלקוחות, ניהול פיקדונות וניהול תהליך מסירת הרכב והחזרתו.
  • ניהול הגבייה – סיוע בניהול גבייה מהלקוחות ושינויים בכך, כגון הוספת לווה לעסקה.

מה היא עוד מציעה?

בהיבט ניהול הרכבים, תפנית מיוחדת מאחר שהיא מותאמת מראש עבור מגזר זה. אך חשוב לזכור שתפנית היא מערכת ERP ולכן, היא מציעה יכולות גם מעבר לניהול רכבים והשכרתם. למשל

  • ניהול השרות – היבט משלים חיוני בעסק מסוג זה, הוא מתן שרות לקוחות איכותי. תפנית תסייע לכם לעשות זאת, באופן הטוב והיעיל ביותר.
  • ניהול כספי – מענה כולל לניהול כספי מסודר ותואם תקנות וחוק. בכלל זה, תמצאו שתפנית מסייעת עם ניהול תקציב ובקרה תקציבית, ניהול ספר ראשי, הפקת דו"חות כספיים, התאמות בנקים, התאמת כרטיסי אשראי ועוד. הכל באופן רב חברתי, רב שנתי ורב מטבעי.

לסיכום

אם אתם מחפשים מערכת השכרת רכב וליסינג, יש לכם כבר את התשובה הבולטת, האיכותית והמותאמת ביותר למשימה: מערכת ה-ERP תפנית מבית מטריקס.