5 דרכים להעביר עם הילדים את חג הפסח

חגי ישראל הם ללא ספק תאריכים שאנו מצפים להם בכיליון עיניים, אבל לצד ארוחת החג ותחושת המשפחתיות, יש לא מעט חגים הכוללים חופשה מבתי הספר והגנים, כמו חג הפסח.

ובכן, פסח מתקרב בצעדי ענק, והילדים יוצאים לחופשה של כשבועיים, כשחשוב לסייע להם למצוא תעסוקה לכל אורך החג. באילו דרכים ניתן להעביר את חג הפסח עם הילדים? יש לנו 5 רעיונות בעבורכם.

פעילויות עם ילדים בפסח

צאו לסרט

צפייה בסרט יחד עם המשפחה עשויה להיות פעילות נהדרת. בררו אילו בתי קולנוע נמצאים באזור מגוריכם ומהם הסרטים המוקרנים בהם במהלך החג. יש לא מעט בתי קולנוע ברחבי הארץ כמו הוט סינמה בפתח תקווה, או סינמה סיטי בראשל"צ, כך שההיצע רחב במיוחד.

הסרטים שיוצגו במהלך חופשת פסח 2019 כוללים בין היתר את הסרט "דמבו", "הדרקון הראשון שלי", "מיסטר לינק", "משימה חתולית בהחלט" ועוד.

טיילו בארץ

ארץ ישראל גדושה באתרים ויעדים נהדרים. תוכלו לצאת לטיול בשמורות הטבע השונות, ליהנות מפריחת האביב, להגיע לקטיף משפחות עצמאי ולראות מקומות חדשים בארץ.

לאן כדאי לנסוע? ובכן, ביקור בגן הלאומי קיסריה יכול להיות מיוחד ומהנה, מאחר שהוא כולל מגוון רחב של ממצאים ארכאולוגיים כמו ההיפודרום, בתי מרחץ עתיקים ועוד. כמו כן, לרוב נערכים באזור מופעים לילדים המשחזרים את הסיפור ההיסטורי של קיסריה. מקום נוסף שתוכלו לטייל בו, נמצא דווקא בדרום הארץ, הלוא הוא מכתש רמון. ניתן לאסוף חולות צבעוניים (אטרקציה מצוינת לילדים) ולסייר במנסרה (סיור של 30 דקות), תופעת טבע מרהיבה ומרתקת.

פסח עם ילדים

בקרו במוזיאון

מוזיאון חיל האוויר, מוזיאון ישראל, המוזיאון לאמנות ישראלית, מוזיאון הטבע, מוזיאון נחום גוטמן ומוזיאונים נוספים, פותחים את שעריהם בפני המבקרים, ומעניקים חוויה מיוחדת שמרחיבה את הידע. יש מגוון רחב של מוזיאונים ברחבי הארץ, כשמומלץ לחפש מקומות חדשים שטרם ביקרתם בהם, כך הילדים יוכלו ללמוד ולהרחיב אופקים, ובמקביל ליהנות מחוויה בלתי נשכחת.

בילוי בחוף הים

עם חג הפסח מגיע האביב, ומזג האוויר מתחיל להתחמם, מה שאומר שזה זמן מצוין לבילוי בחוף הים. תוכלו לפתוח את הבוקר בפיקניק על החוף, כשניתן להביא סנדוויצ'ים, פשטידות, ירקות וחטיפים. אל תשכחו להביא אמצעי הצללה, מחצלת\מגבת חוף, מים, קרם הגנה ובגדים נקיים להחלפה.

פעילויות בפסח לילדים

קייטנה ביתית

מי שאין באפשרותו לצאת מהבית במהלך החג, עדיין יוכל להעניק לילדיו חוויה מיוחדת. תוכלו להזמין אליכם חברים ולערוך פעילויות שונות, החל ממשחקי ספורט בחצר, תחרויות טריוויה ועד לעבודות יצירה באווירת החג. תוכלו לתכנן מעין קייטנה ביתית לכל אורך החופשה, כשבכל יום תארגנו לילדים פעילות אחרת, כך תוכלו להעסיק אותם ובו בזמן לאפשר להם ליהנות מהחופשה על הצד הטוב ביותר.

 

פסח כבר כאן, וזה בדיוק הזמן להתחיל לתכנן את חופשת החג עם מגוון פעילויות מהנות. לא משנה אם תבחרו לצאת לסרט, לבלות בחוף הים או להישאר בבית, כי החג הזה הולך להיות מהנה ומיוחד בעבור ילדיכם. חג שמח!

קראו גם את הכתבה שלנו על: פעילויות לילדים מחוץ לבית